19 Mayıs 2008 Pazartesi

Avatar, Hava Atar!

Cnbc-e sağolsun, geçtiğimiz ay bir sabah 3 bölüm arka arkaya yayınladığı "Avatar" ile tanışmamı sağladı. Her ne kadar tam göbeğinden seyretmeye başlamış olsam da, IMDB'den ufak bir araştırmayla notunun ne kadar yüksek olduğunu farkettim: 9,6!

Şimdi size oturup çizgi film hakkında bilgi verecek değilim, bununla ilgili Vikipedi, bilumum sözlükler ve blog sayfalarından istemediğiniz kadar şey okuyabilirsiniz. Ben naçizane kendi yorumumu yapacağım:

Dizi her ne kadar "paradoksal kanal Cnbc-e" tarafından bölümleri alakasız sırayla yayınlanıyor olsa da, takip etmeye çalışın. Çocukların pek kolay algılayamayacağı doğu mistisizmini, Star Wars'vari bir şekilde işliyor dizi. En azından ben öyle görüyorum, çünkü Ateş Lordu'nu bizim Luke Skywalker (Mark Hamill) seslendiriyor.

Dizinin 14. bölümü nisan ayında yayınlandı, Amerikan Yazarlar Birliği'nin grevinden dolayı biraz beklemeye alındı, yeni bölümler ne zaman yayınlanacak, orası muamma. Umarız bir an önce tekrar başlar.

Dizinin DVD'si piyasada olmadığı için, DivX'e hücum edip iki sezonu bir haftaya sindirerek izledim. Birlikte seyrettiğim arkadaşlarla hemen karakterleri benimsedik. Ateş grubu burcu olanlar (Aslan, Yay, Koç) kendini Ateş Krallığı'nın savaşçıları Zuko ve Azula olarak ilan ederken, su grubu burcu (Yengeç, Akrep ve Balık) ve toprak grubu burcu (Boğa, Başak, Oğlak) olan arkadaşlar da kendilerini karakterler Katara, Sokka ve Toph'la özdeşleştirdiler.

Eh, bana da İkizler burcu olduğum için Avatar'ın kendisi kaldı, fena mı!






Yip yip!

Hiç yorum yok: